Onze werkwijze na een informatie aanvraag

Na een informatie aanvraag is onze werkwijze als volgt:

1.

U ontvangt een offerte via de mail

2.

Binnen 3-5 dagen later wordt er persoonlijk contact opgenomen. Het voorstel* wordt besproken.

*Eventuele horeca wensen komen tijdens dit gesprek ook aan de orde

3.

Hierna volgt een tweede voorstel per mail met gewenste aanpassingen en inclusief horeca mogelijkheden

4.

Bij akkoord, ontvangt u de opdrachtbevestiging per mail

5.

Zodra we de getekende bevestiging retour hebben ontvangen, beginnen we met de voorbereidingen

6.

Zodra we starten met de voorbereidingen ontvangt u een aanbetalingsfactuur van 75% van het totaal bedrag

U ontvangt een afzonderlijke factuur rechtstreeks van de horeca (afhankelijk van wat er is afgesproken met horeca over betaling)

7.

Bij sommige events kunt u zelf informatie toevoegen / aanleveren. Teamindelingen, eigen vragen en opdrachten, videoboodschap, logo’s etc.

Hiervoor wordt een deadline/ afspraak gemaakt voor de aanlevering

8.

3 dagen voor het evenement wordt persoonlijk contact opgenomen. In dit gesprek wordt:

Telefoonnummer projectleider gegeven, laatste details besproken en evt.last minute wijzigingen doorgegeven

9.

Op de dag van het event neemt projectleider voor het event tijdschema door met contactpersoon

10.

Het belangrijkste: de uitvoer van het evenement. De projectleider zal regelmatig contact hebben met de contactpersoon van uw organisatie. We zullen er alles aan doen om uw evenement succesvol te laten verlopen.

11.

Zo snel mogelijk na het event (1-3) leveren wij gemaakt beeldmateriaal (foto/ video) aan via de mail

12.

U ontvangt eindfactuur + digitale evaluatie

13.

We hopen op een tevreden klant, die ons wil aanbevelen binnen zijn of haar netwerk