1.
|
U ontvangt een offerte via de mail
|
2.
|
Binnen 3-5 dagen later wordt er persoonlijk contact opgenomen. Het voorstel* wordt besproken.
*Eventuele horeca wensen komen tijdens dit gesprek ook aan de orde
|
3.
|
Hierna volgt een tweede voorstel per mail met gewenste aanpassingen en inclusief horeca mogelijkheden
|
4.
|
Bij akkoord, ontvangt u de opdrachtbevestiging per mail
|
5.
|
Zodra we de getekende bevestiging retour hebben ontvangen, beginnen we met de voorbereidingen
|
6.
|
Zodra we starten met de voorbereidingen ontvangt u een aanbetalingsfactuur van 75% van het totaal bedrag
U ontvangt een afzonderlijke factuur rechtstreeks van de horeca (afhankelijk van wat er is afgesproken met horeca over betaling)
|
7.
|
Bij sommige events kunt u zelf informatie toevoegen / aanleveren. Teamindelingen, eigen vragen en opdrachten, videoboodschap, logo’s etc.
Hiervoor wordt een deadline/ afspraak gemaakt voor de aanlevering
|
8.
|
3 dagen voor het evenement wordt persoonlijk contact opgenomen. In dit gesprek wordt:
Telefoonnummer projectleider gegeven, laatste details besproken en evt.last minute wijzigingen doorgegeven
|
9.
|
Op de dag van het event neemt projectleider voor het event tijdschema door met contactpersoon
|
10.
|
Het belangrijkste: de uitvoer van het evenement. De projectleider zal regelmatig contact hebben met de contactpersoon van uw organisatie. We zullen er alles aan doen om uw evenement succesvol te laten verlopen.
|
11.
|
Zo snel mogelijk na het event (1-3) leveren wij gemaakt beeldmateriaal (foto/ video) aan via de mail
|
12.
|
U ontvangt eindfactuur + digitale evaluatie
|
13.
|
We hopen op een tevreden klant, die ons wil aanbevelen binnen zijn of haar netwerk
|