Over ons

Evenementenbureau met ruim 15 jaar ervaring

Hoe wij onszelf graag zien:

Professionals in de evenementenbranche

 

Wat wij belangrijk vinden naar onze klanten:

Persoonlijke betrokkenheid

 

Belangrijke kernwoorden bij elk event:

Interactie, betrouwbaar, veilig, teambuilding, plezier, A merk, persoonlijk, ervaren instructeurs/ acteurs, creatief

Het verhaal achter ons bedrijf 

Na mijn studie aan de academie voor lichamelijke opvoeding in Amsterdam ben ik in 1999 als deeltijd ondernemer gestart in Sportcentrum de Kloek. Naast mijn job als leraar lichamelijke opvoeding, verzorgde ik de evenementen in het sportcentrum als zelfstandige ondernemer. Daarnaast gaf ik ook tennisles op verschillende verenigingen namens Tennisschool de Kloek.

Als snel kon deze combinatie niet meer. Het werd drukker in de evenementen en dus heb ik mijn job als leraar lichamelijke opvoeding opgezegd.

De eerste medewerkers kwamen mijn bedrijf versterken, we verhuisde van Middenbeemster naar een kantoor in Purmerend. De zaken gingen steeds beter en ons team werd uitgebreid. De overname van een evenementenlocatie in recreatiegebied Het Twiske vloeide hieruit voort.

Maar toen kwamen er mindere tijden. In 2009 / 2010 zette de financiële crisis de evenementenbranche op zijn kop en ons bedrijf ook. Noodgedwongen hebben we afscheid moeten nemen van een aantal vaste krachten en ook onze evenementenlocatie hebben we in 2012 van de hand gedaan.

Wij hebben de slechte tijden overleefd en zijn toen een andere weg ingeslagen. Programma’s zijn vernieuwd en veelal interactief geworden. De toepassing van iPads tijdens onze bedrijfsevenementen en uitjes is meer regel dan uitzondering.

Om ons heen hebben we een netwerk van event professionals verzameld, zelfstandige ondernemers die ingezet worden bij de uitvoering van onze evenementen.

Persoonlijke contact met onze klanten is nog belangrijker geworden. Mond tot mond reclame vinden wij de mooiste aanbeveling. Hierdoor is voor ons de goede uitvoering de evenementen van groot belang, immers zo krijg je goede mond tot mond reclame van zelf.

Uw mening na afloop van het evenement is voor ons ook zeer belangrijk. Hierdoor blijven we constant scherp en monitoren wij of we op de goede weg zijn.

Bent u tevreden na afloop van uw evenement, zijn we dat ook. Wilt u ons aanbevelen binnen uw netwerk, zijn wij helemaal blij. Dat is voor ons de kers op de taart.

Jurre Holman

Linkedin Grijs